Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 12.07.2020, 16:49

Пліщинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [154]
Підготовка до ЗНО [3]
Нормативні документи [2]
ДПА [4]
Звіти про використання бюджетних коштів [6]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2015 » Серпень » 18 » ЗВІТ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ
11:41
ЗВІТ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ
Звіт директора школи за 2014-2015 н.р. Ткачука Романа Миколайовича

Згідно з функціональними обов’язками директор школи здійснює безпосереднє керівництво школою, у своїй діяльності я керувався конституцією України, законами України, Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами
1.Матеріально-технічна база навчального закладу:
Школу засновано у 1976 році (будівля складається з 2-х поверхів, проектна потужність -160 учнів).
Заклад намагається створити умови для роботи і навчання,відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням.
Кожен рік виконуються капітальні та косметичні ремонти, є висновки державної санітарно-епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.
У приміщенні школи 15 кабінетів:
з них 4 класи для учнів початкової школи
Забезпеченість закладу меблями 100%. Більшість кабінетів і класних кімнат відповідає типовим перелікам та вимогам навчальних програм.
В школі є їдальня (40 посадочних місць), бібліотека, спортивний майданчики, кабінети медичної сестри.
Протягом останніх 5 років (з 2010 по 2015роки) навчально-матеріальна база школи значно покращилась.
Части меблів потребує незначного ремонту, ремонтується власними силами школи.
Потребує покращення матеріально-технічної бази школи і комп’ютерний клас (в наявності 6 комп’ютерів із них 5 робочих). Комп’ютери підключені до мережі Інтернет.
Завжди вчасно готувалася звітна документація, матеріали списувались або оприбутковувались.
Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори школи повністю оновились новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядають учні школи та двірник, своєчасно обрізаючи дерева, кущі. Огорожа завжди пофарбована, бордюри побілені. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.
2. Організація харчування школярів.
Було надане безкоштовне харчування учням 1-4 класів та дітям пільгових категорій.
З метою систематичного контролю з організації гарячого харчування адміністрація школа суворо контролювала виконання вимог щодо організації санітарно-епідеміологічного режиму, недопущення у харчуванні дітей заборонених до реалізації продуктів. У 2015-2016 році також планується продовжити гаряче харчування. Постійний контроль за гарячим харчуванням здійснює медична сестра.
3.Кадрове забезпечення навчального закладу:
На початок 2015-2016 н.р. 28 педпрацівників, що складає 100% від потреби. Всі вчителі мають відповідну фахову освіту.
Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту.
Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників школи проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».
Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:
встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;
активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.
У 2014-2015 н.р. атестувалося 2 вчителя:
- Гудзь Тетяна Василівна, вчитель математики (присвоїли кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»)
- Дудар Ольга Михайлівна, вчитель української мови та літератури (присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»)
4.Навчально – виховна робота у навчальному закладі:
У 2014-2015 н. р. методична робота в школі здійснювалася відповідно до:
• Закону України «Про освіту»;
• Закону України «Про загальну середню освіту»;
• Національної доктрини розвитку освіти;
• Положення про методичну роботу з педагогічними кадрами загальноосвітніх шкіл України;
• Типового Положення про методичний кабінет навчального закладу;
• Типового Положення про атестацію педагогічних працівників України зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1473 від 20.12.2011 р.;
• перспективної програми розвитку школи на 2009-2014 р. р.;
• річного плану роботи школи на 2014-2015 н. р.,
а також відповідно до завдань, визначених у наказі по школі № 74-ОД від 02.09.2014 р. «Про організацію методичної роботи у 2014-2015 н. р.».
У поточному навчальному році було розпочато роботу педагогічного колективу над творчою реалізацією І етапу загальношкільної науково-методичної проблеми« Створення ефективного освітнього середовища школи як складова формування ціннісного ставлення особистості до світу, науки і природи:» і виконання таких завдань:
1) забезпечення умов для інтелектуального, естетичного, соціального, морального, духовного, фізичного розвитку та саморозвитку учня;
2) формування та розвиток системи ключових життєвих компетентностей учнів;
3) виховання активної, свідомої, соціально адаптованої особистості, здатної приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;
4) цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з усіх навчальних предметів;
5) підвищення рівня участі та професіоналізму учителів у заходах школи та району;
6) організація роботи шкільних методичних об’єднань;
7) підвищення результативності участі в предметних олімпіадах, конкурсах різного рівня, МАН;
8) підтримка і психолого-педагогічний супровід здібних і обдарованих дітей;
9) впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у НВП;
10) удосконалення системи проведення моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
11) вивчення і творче впровадження в практику навчання і виховання учнів педагогічних інновацій вчителів школи, району;
12) забезпечення результативної участі вчителів у конкурсах професійної майстерності різного рівня;
13) забезпечення ефективності управління методичною роботою в школі;
14) продовження оновлення методичної бази навчальних кабінетів;
15) зміцнення матеріально-технічної бази школи;
16) створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників школи, виховання економічної, естетичної, правової культури.
Методична робота в школі була спланована на основі моніторингових і діагностичних досліджень, анкетувань, а зміст обумовлювався визначальними документами про освіту, навчальними планами та програмами, інструктивно-методичними документами, специфікацією закладу.
Поставлені методичні завдання реалізовувалися через колективні, групові та індивідуальні форми роботи, що випливали із проблеми, окреслення далеких і близьких перспектив.
Діапазон методичної роботи був досить широкий: проведено різні моніторингові та діагностичні дослідження, вивчено запити і потреби, виявлено творчий запас, утруднення, помилки кожного вчителя.
З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою було затверджено склад шкільної методичної ради, визначено та затверджено структуру та форми методичної роботи, складено план роботи над методичною темою, обговорено та затверджено плани роботи шкільних методичних об’єднань на 2014-2015 н. р. Діяльність ШМО було сплановано на основі річного плану роботи школи та перспективної програми розвитку школи.
Протягом поточного року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:
 про роботу педагогів із самоосвіти;
 про роботу зі здібними та обдарованими дітьми;
 про підготовку до ДПА та ЗНО;
 про підсумки підвищення кваліфікації та атестації педпрацівників;
 про підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів та ін.
Протягом 2014-2015 н. р. у школі функціонували такі методичні підрозділи:
 школа становлення молодого педагога;
 психолого-педагогічний семінар;
 клуб творчих педагогів.
 МО вчителів початкових класів;
 МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
 МО вчителів природничо-математичного циклу;
 МО вчителів трудового навчання, фізичної культури, ЗВ.
Для цілеспрямованої та організованої роботи шкільних МО було затверджено плани їх роботи, методичні проблеми, над якими вони працюватимуть, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Керівники МО в основному вчасно проводили засідання та заповнювали відповідну документацію.
Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, методики проведення уроку, ознайомлення та впровадження в практику роботи інноваційних технологій навчання та виховання. Кожне з ШМО провело по 4 засідання, робота яких будувалася за окремими планами. На запланованих засіданнях методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання, так і науково-методичні питання.
Упродовж навчального року всіма ШМО проводилися засідання у різних методичних формах: круглі столи, семінари-практикуми, майстер-класи досвідчених педагогів, ділові ігри тощо, матеріали яких зберігаються в окремих теках.
Протягом року проводилися методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з фаху тощо.
Окрім зазначених МО в школі на належному рівні було організовано наставництво, атестацію та самоосвіту педагогічних працівників.
Важлива роль в організації методичної роботи належить шкільному методичному кабінету. В кабінеті зібрані матеріали творчих знахідок ШМО, наукові роботи, проекти, посібники, атестаційні матеріали, зразки уроків, позакласних заходів, науково-практичних конференцій, фахові журнали, газети, матеріали для роботи над проблемою школи, банк інноваційних технологій.
Роботу шкільного методичного кабінету було організовано за кількома напрямками:
 забезпечення вчителів необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної та психологічної науки і практики;
 стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;
 накопичення та зберігання власних наробок вчителів школи, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу;
 створення сприятливих умов для самоосвіти вчителів у межах школи, створення умов для якісного проведення засідань ШМО та методичної ради школи;
 забезпечення вчителів навчальними програмами, програмами спецкурсів, факультативів тощо.
Триває поповнення методичного кабінету сучасною педагогічною літературою та методичними матеріалами, періодикою.
На кінець 2014-2015 н. р. якісний склад педагогічного колективу становив:
 вчителі вищої категорії – 6
 вч.-методист-2
 вчителі І категорії – 4
 вчителі ІІ категорії – 3
 бібліотекар ІІ категорії –1
У 2014-2015 н. р. курсова перепідготовка здійснювалась згідно з перспективним планом. Базову курсову перепідготовку та курси зі спеціалізації пройшли такі вчителів: Стецюк Л.О. – вчитель історії; Мнюх Л.О.- вчитель поч.. класів; Янчук Л.А. – вчитель поч. класів; Томчук І.А. – вчитель початкових класів; Сандул Т.А.- вчитель української мови та літератури; Салова Т.В. –вчитель фізичної культури. Навчаючись на курсах, вони виконали курсові та реферативні роботи за індивідуальними методичними темами, поділилися досвідом своєї роботи. Кожен вчитель звітував про проходження курсів та підготовку атестаційних матеріалів на засіданні шкільних методичних об’єднань.
Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників дали певні позитивні результати:
 педагогічні працівники оволоділи новими педагогічними технологіями, прогресивними методиками, передовим досвідом;
 удосконалили методику викладання своїх предметів;
 оновили зміст уроків на основі використання наукових розробок і педагогічного досвіду;
 педагогічні працівники опанували нові технології в роботі зі здібними і обдарованими учнями тощо.
Атестація педагогів школи також здійснювалась у 2014-2015 н. р. згідно з перспективним планом. Вчителі, які атестувалися, провели ряд відкритих уроків та позакласних заходів для колег школи і району: Дудар О.М. –вчитель укр. мови та літ., Гудзь Т.В.– вчитель математики. Одним із напрямків методичної роботи школи була організація роботи з молодими спеціалістами, завдання якої – надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання свого предмета, формування вмінь використовувати у своїй роботі досягнення сучасної психолого-педагогічної науки, стимулювання творчої активності молодих спеціалістів.
Для педагогів, які розпочали педагогічну діяльність у 2014-2015 н. р., проводились заняття у школі молодого вчителя. Молоді спеціалісти мали змогу відвідувати відкриті уроки у досвідчених колег та давали свої відкриті уроки. Керівник школи молодого вчителя Стецюк Л.О. та наставники надавали відповідну оперативну допомогу новопризначеним вчителям, проводила консультації, що значно поліпшувало процес адаптації, підвищення педагогічної майстерності молодих педагогів.
Адміністрація школи згідно з графіком відвідувала уроки та позакласні заходи молодих спеціалістів, надавала методичну допомогу у підготовці вчителів до уроків, необхідні рекомендації щодо підвищення свого методичного та фахового рівня.
Усі вчителі школи брали активну участь у засіданнях МО, семінарах, круглих столах та інших методичних заходах школи і райметодкабінету, підвищували свій фаховий рівень шляхом самоосвіти. З боку методичного кабінету надавалася оперативна адресна допомога вчителям, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації, проводилося індивідуальне консультування педагогів з різних питань.
З 2014 по 2015 н. р. постійно забезпечувалася участь учнів у традиційних щорічних учнівських конкурсах: Всеукраїнському конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика (районний етап) ( Гуменюк М,уч.5 кл.,Чумак О,уч.6 кл.,Кравчук В,уч.7 кл., Фулитка Б. уч.7 кл.,Хмельнича К.,уч.9 кл., Дитинчук С.,уч.11класу посіла 3 місце),Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченому Т. Шевченку (районний етап) (Хмельнича К., учениця 9 класу – 2 м, Дитинчук С.. учениця 11 класу – 2 місце), ІІ етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіадах :Рос.мова та література (Дитинчук С.,уч.11класу-2м., Хмельнича К..,уч.11 кл.-3 м.); Укр.мова та література(Хмельнича К,уч. 9 класу-3м.), Фізика ( Паршикова І. – 3 м.), Історія (Хмельнича К. 10 кл. -3м.), змаганнях зі спортивного туризму (збірна школи посіла 3 місце в районі), конкурсі-захисті наукових робіт МАН України Мнюх О.. уч.11 класу посів І місце в районі, проте учні нашої школи не мають І місць на районних олімпіадах та конкурсах, а тому не є учасниками обласного рівня, що є недоліком методичної роботи та недостатню роботу вчителів зі здібними та обдарованими учнями.
З метою поширення кращого педагогічного досвіду, підвищення рівня фахової та педагогічної майстерності, активізації творчого потенціалу та професіоналізму педагогів у школі проводилися конкурси: «Вчитель року», місячник ППД, декада наставника, молодого спеціаліста, декада «Я атестуюсь», організовувалися виставки результативності методичної роботи, творчі знахідки педагогів тощо. У рамках цих заходів проводилися відкриті уроки, у проведенні яких свій професіоналізм продемонстрували: Єсіпова Р.М., Стецюк Л.О., Сандул Т.А., Гудзь Т.В., Шевчук Л.М., Янчук Л.А.,Дудар О.М.,Зведенюк М.А., Яковчук Т.І., Ісакова О.М. та ін..
Порівняно з попередніми роками активізувалася робота щодо якісної організації і проведення предметних тижнів. На належному рівні проведено тижні математики (вч. Василишина Г.В.), історії та правознавства(вч.Стецюк Л.О.), біології та екології (вч.Ісакова О.М.,Єсіпова Р.М.), географії (вч. Зведенюк М.А.), тиждень української мови та літератури (вч. Яковчук Т.І., Сандул Т.А.), тиждень безпеки дитини (вч. Єсіпова Р.М.),Хімії (Вч.Зведенюк М.А.)
У школі діє науковий осередок, до участі в якому залучені здібні та обдаровані учні, що мають хист до написання науково-дослідницьких робіт. Керівництво науковим осередком здійснював Зведенюк М.А., який забезпечував діяльність осередку згідно нормативно-правових документів, вів необхідну документацію, вчасно подавав відповідну звітність.
Адміністрація школи використовує у своїй практичній діяльності інноваційні технології та методи: це й управлінський моніторинг, і нетрадиційні форми проведення педагогічних рад та нарад тощо.
Варто відмітити методичну активність таких вчителів: Касянюк Н.Ф. (вч. рос.. мови та літ.), Стецюк Л.О.(Вч.історії), Мнюх Л.О.(вч.поч.класів), Василишиної Г.В. (вч. математики),Зведенюка М.А.(вч.хімії) ,Єсіпової Р.М.(вч.біології), Шевчук Л.М. (вч. іноземної мови), Мацюк Л.М. (вч. початкових класів).
Враховуючи те, що загальношкільна освіта досить мало орієнтована на життєве й професійне самовизначення зростаючої особистості, в школі здійснювалося навчання за технологічним профілем.
В цілому роботу шкільних методичних об’єднань та методкабінету можна оцінити добре. Однак варто зазначити, що не всі методичні об’єднання приділяли достатньо уваги науково-дослідній роботі учнів, не вносили відповідні корективи до планів. Недостатня робота проводиться по вивченню, поширенню та впровадженню кращого перспективного педагогічного досвіду колег школи, району.
У порівнянні з минулим навчальним роком зросла результативність участі школярів у районних предметних олімпіадах та конкурсах, хоча кількість олімпіад, у яких учні школи прийняли участь та кількість учасників зменшилася.
Базою для проведення навчальної-пошукової та науково-достідницької роботи став шкільний дендропарк, який нараховує 84 види реліктових ендемічний росли на території парку проводяться екскурсії для учнів молодшої та середньої школи, проводяться уроки з природознавства, біології, географії під час яких учні знайомляться із рослинністю різних кліматичних зон світу.
Наявні результати і здобутки з управління закладом – це не лише моя особиста заслуга, це кропітка, творча, наполеглива, самовіддана праця заступників директора з НВР, ВР, кожного члена трудового колективу, батьків та громадськості. За це всім хочу висловити щиру вдячність.
Категорія: Новини | Переглядів: 274 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz