Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 23.09.2020, 22:26

Пліщинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [157]
Підготовка до ЗНО [3]
Нормативні документи [3]
ДПА [4]
Звіти про використання бюджетних коштів [7]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Умови доступності для навчання осіб з ООП

З Пліщинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Шепетівської районної ради Хмельницької області

вул. Чкалова 18, с. Пліщин,  Шепетівський район, Хмельницька область.,30420

тел.(03840)29 – 135, e- mail: plishchyn_school@gmail.com Код ЄДРПОУ 23563028

 

 

  №62  від 20.07.2019року

 

 

ВИСНОВОК

Пліщинської  ЗОШ І – ІІІ ступенів

_____________________________________________________

                                                              Будівля і прилегла територія об’єкта

                                            

Будівля і прилегла територія об’єкта є (підкреслити):

ДОСТУПНИМИ, ЧАСТКОВО ДОСТУПНИМИ, НЕДОСТУПНИМИ

 

ВИМОГИ / ПРОПОЗИЦІЇ:

 

Прилегла територія (прилеглий квартал довкола об’єкта):

________________________________________________________________________________

Зона паркування транспорту:

________________________________________________________________________________

Входи до будівлі школи:

________________________________________________________________________________

Доступність до приміщень всередині будівлі школи:

________________________________________________________________________________

Туалети і душові кабінки:

________________________________________________________________________________

Візуальна інформація (піктограми):

________________________________________________________________________________

 

ТАБЛИЦЯ ОБСТЕЖЕНЬ ЕЛЕМЕНТІВ ДОСТУПНОСТІ ШКІЛ

 

 

  1. БЕЗПРОБЛЕМНЕ ПЕРЕСУВАННЯ ПРИЛЕГЛОЮ ТЕРИТОРІЄЮ

 

Показники

Так

Ні

Примітка

1.1 Мінімальна ширина тротуарів на проилеглій до шкільної будівлі території (1500 мм)

 

-

 

1.2 Поверхня тротуару рівна та неслизька

 

-

 

1.3 Відсутність сходів/бордюрів на тротуарах

 

-

 

1.4 У тротуарі немає вибоїн, щілин, швів розміром більш ніж 13 мм

 

-

 

1.5 Максимальна висота бордюрів (150 мм)

 

-

 

1.6 Наявність пандуса для виїзду з автостоянки на пішохідну доріжку

 

-

 

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

 

  1. ЗОНА ПАРКУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ

 

Показники

Так

Ні

Примітка

2.1 Наявність стоянки недалеко від головного входу

закладу

 

+

 

 

2.2. Виділені місця стоянки шириною 3,5 м

 

-

 

2.3 Ширина місця стоянки достатня для проїзду візка

 

-

 

 

2.4 Виїзд зі стоянки на пішохідну доріжку обладна-

ний похилою площиною (пандусом)

 

 

-

 

2.5 Наявні знаки-піктограми «Стоянка для інвалідів»

 

-

 

 

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

 

  1. ВХОДИ/ВИХОДИ, ДВЕРІ

 

Показники

Так

Ні

Примітка

3.1 Споруда має чітко видний, доступний головний вхід з вулиці

+

 

 

3.2 Передбачений альтернативний доступ через службовий або додатковий вхід /При недоступності з головного входу наявність інформації (піктограми) про альтернативний вхід

 

-

 

3.3 Майданчик перед входом, а також пандус, сходи, піднімальні пристрої для дітей з інвалідністю захищені від атмосферних опадів

 

-

 

3.4 Зручне розташування дверей:

+

 

 

3.5 Ширина проходу вхідних дверей (в просвіті) > 850 мм

+

 

 

3.6 Вхід прямий і рівний

 

_

 

3.7 Габарити тамбура дозволяють маневрувати інвалідним візком

+

 

 

3.8 Решітка/щітка для витирання ніг не створює бар’єру

+

 

 

3.9 При необхідності  облаштування порога, його

висота не повинна перевищувати (2,5 см) / краї порога заокруглені

 

_

 

3.10 Ручки дверей мають форму, поверхню та розташування, зручні для охоплення рукою

+

 

 

3.11 Максимальне зусилля для відкривання чи закривання дверей не перевищує 2,5 кг

+

 

 

3.12 Час автоматичного/примусового закриття не менший ніж 5 сек.

 

_

 

3.13 Двері облаштовані спеціальними пристосуваннями для фіксації дверних полотен

в положенні «зачинено» і  «відчинено»

 

_

 

3.14 Скляні вхідні двері з автоматичним відкриванням

 

_

 

3.15 При використанні дверей із заскленими полотнами потрібно передбачати на склі яскравого маркування, непрозорої

попереджувальні смуги шириною 0,15 м (на висоті 1,6 м від рівня підлоги)

 

_

 

3.16 У полотнах вхідних дверей передбачені оглядові панелі з протиударного скла

 

_

 

3.17 Нижня частина дверних полотен захищена протиударною смугою

 

_

 

3.18 Доступні для неповносправних усі частини

будівлі від головного входу / альтернативного входу

 

_

 

3.19 Для дітей з обмеженим зором передбачена система візуальної, тактильної та звукової інформації

+

 

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

 

  1. СХОДИ І ПАНДУСИ

 

Показники

Так

Ні

Примітка

 4.1 Сходи

+

 

 

4.1.1 Сходи неслизькі, мають спеціальне покриття

 

_

 

4.1.2 Сходи мають тактильне (рельєфне) та візуальне (кольором) попередження на початку і в кінці сходів мінімум за 600 мм від 1-ї сходинки

+

 

 

4.1.3 Конструкція сходинок безпечна

+

 

 

4.1.4 Суцільні, без розривів

+

 

 

4.1.5 Наявність поруччя при сходах

 

 

частково

4.1.6 Поруччя повинні бути круглого розрізу діаметром не менше 0.03 м і не більше 0.05 м, чи прямокутного розрізу товщиною не більше 0.04 м

 

_

 

4.1.7 Поруччя вгорі і внизу паралельні до підлоги, продовжуються на 300 мм далі від крайньої сходинки

 

_

 

4.2 Пандуси

+

 

 

4.2.1 Пандус захищений від атмосферних опадів

 

_

 

4.2.2 Висота підйому кожного маршу пандуса не перевищує 0,8 м (Нахил не менше ніж 1:12)

 

_

 

4.2.1 При підйомі до 0,2 м нахил пандуса може бути  1:10

 

_

 

4.2.2 На початку та в кінці кожного підйому пандуса

влаштовані горизонтальні площадки шириною не менше ширини маршу пандуса і довжиною не менше 1,5 м

 

_

 

4.2.3 Горизонтальні майданчики на поворотах (Розміри площадки не менше 1,5 х 1,5 м)

 

_

 

4.2.4 Ширина пандуса відповідає основним параметрам проходів

+

 

 

4.2.5 При довжині пандуса

 > 8м є горизонтальні площадки для відпочинку довжиною 1500мм по

ширині пандуса

 

_

 

4.2.6 3 обох боків пандуса є стінки, бортики, рейки або

інші обмежувачі висотою >50 мм

 

_

З одного боку

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

  1. КОРИДОРИ

 

Показники

Так

Ні

Примітка

5.1 Мінімальна ширина коридору при односторонньому руху людей у візках 1200 мм

+

 

 

5.2 Мінімальна ширина коридору в місцях постійного відвідування людей з інвалідністю 1800 мм

+

 

 

5.3 Безбар’єрність по висоті >2100 мм, не перешкоджає незрячим

+

 

 

5.4 Предмети інтер’єру в коридорі не ускладнюють пересування людей з інвалідністю

+

 

 

5.5 Двері приміщень вздовж коридору відчиняються

в бік коридору (у середину приміщення)

+

 

В бік коридору

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

 

6. ЛІФТИ, ПІДЙОМНІ ПРИСТРОЇ

 

 

Показники

Так

Ні

Примітка

6.1 Співпадіння рівня підлоги ліфта та поверху ±13мм

 

_

 

6.2 Двері відчиняються на ширину не менше ніж 850мм

 

-

 

6.3 Двері, відчинившись, лишаються повністю відчиненими не менше ніж 5 секунд

 

-

 

6.3 Двері, відчинившись, лишаються повністю відчиненими не менше ніж 5 секунд

 

-

 

6.4 Кнопки керування ліфтом між 850 мм і 1100 мм над рівнем підлоги

 

-

 

6.5 Кнопка входу на перший поверх виділяється

 

-

 

6.6 Підлога ліфта неслизька

 

-

 

6.7 Поруччя на висоті 815 мм і 46 мм від стіни

 

-

 

6.8 Дзеркало в кабіні ліфта

 

-

 

6.9 Зовнішня кнопка виклику розміщується на рівні 1100 — 1500 мм над підлогою

 

-

 

6.10 Зовнішні кнопки виразні та реагують на рух і зупинку ліфта

 

 

 

6.11 Тактильні позначення на кнопках на кожному поверсі та в ліфті

 

-

 

6.12 Є світлові, графічні та тактильні позначення поверхів

 

-

 

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

7. ТУАЛЕТИ І ДУШОВІ КАБІНКИ

 

Показники

Так

Ні

Примітка

Туалети

 

 

 

7.1. Розміри кабін вбиралень для відвідувача на кріслі-візку повинні мати ширину не менше за 1,65м, глибину — 1,8м. Двері повинні відкриватися назовні

 

-

 

7.2. Двері мінімальною шириною 850 мм, легко відчиняються

 

-

 

7.3 Наявність додаткової горизонтальної ручки на

дверях з внутрішньої сторони на висоті 80 — 100 см від підлоги і 20 — 30 см від краю дверей

 

-

 

7.3 Наявність додаткової горизонтальної ручки на

дверях з внутрішньої сторони на висоті 80 — 100 см від підлоги і 20 — 30 см від краю дверей

 

-

 

7.4 Замок на дверях можна відімкнути однією рукою

 

-

 

7.5 Сидіння унітазу 45-50 см над рівнем підлоги (на

рівні сидіння крісла-візка)

+

 

 

7.6 Сидіння унітазу стійке

+

 

 

7.7 Пристрій зливу води доступний

+

 

 

7.8 Поруччя 30 — 40мм у діаметрі, віддалені від стіни

мін на 40 мм

 

-

 

7.9 Поруччя надійно закріплені, можуть витримати вагу 130 кг

 

-

 

7.10 Поруччя довжиною мінімально 900 мм, на висоті 840мм — 920мм

 

-

 

7.11 Вільне місце перед унітазом мінімально 800 мм по ширині візка і 1100 мм по довжині

 

-

 

7.11 Вільне місце перед унітазом мінімально 800 мм по ширині візка і 1100 мм по довжині

 

-

 

7.12 Труби гарячої води ізольовані

 

-

 

7.13 У чоловічих туалетах один з пісуарів встановлюється на 500мм ± 10мм над рівнем підлоги, без сходин

 

-

 

7.14 У разі, якщо є дзеркало, його нижній край <1,000мм над рівнем підлоги

 

-

 

7.15 У кабіні туалету, пристосованого для осіб у візках, встановлюється пристрій екстреного виклику на висоті максимально 1,100 мм від підлоги

 

-

 

7.16 Сидіння стійке, підіймається і опускається та витримує вагу мінімально 130 кг, легко чиститься і змивається водою

+

 

 

Душова кабінка

 

-

 

7.17 Душова кабінка без дверей, обладнана горизонтальними та вертикальними поручнями

 

-

 

7.18 Душова кабінка мінімальною шириною 900 мм і довжиною 1500 мм

 

-

 

7.18 Душова кабінка мінімальною шириною 900 мм і довжиною 1500 мм

 

-

 

7.19 Підлога душу неслизька

 

-

 

7.20 Є можливість користування душем у сидячому положенні, включно з регулюванням температури води, фіксацією розбризкувача, досяжності мильниці

 

-

 

7.21 Душ обладнаний портативним або прикріпленим до стіни/ відкидним сидінням

 

-

 

7.22 Якщо є поріг, його висота становить максимально 13 мм

 

-

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

8. 3АХОДИ БЕЗПЕКИ

 

Показники

Так

Ні

Примітка

8.1. При наявності ліфта є також вестибюль або коридор

 

-

 

8.2. Поверх ділиться на дві протипожежні зони

+

 

 

8.3. Обладнаний елементами доступності аварійний

вихід з нижнього поверху

 

-

 

8.4. Доступні пандуси на нижньому поверсі

 

-

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

9. ПОЗНАЧЕННЯ (ПІКТОГРАМИ)

 

Показники

Так

Ні

Примітка

10.1 Є вказівники напрямку

 

+

 

 

10.2 Є позначення входу

+

 

 

10.3 Є позначення про доступність

 

 

 

10.4 Доступний огляд

+

 

 

10.5 Доступні місця харчування

+

 

 

10.6 Доступні туалети

+

 

 

10.7 Доступні місця для паркування

+

 

 

10.8 Доступні в’їзди

+

 

 

10.9 Позначення легко читаються тазрозумілі

+

 

 

10.10 Позначення видимі з рівня сидячи

+

 

 

10.11 Позначення мають контрастну поверхню

 

-

 

Зауваження та доповнення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ»

від 05.09.2017 року №2145-VІІІ. Набрав чинності з 28.09.2017 року

Стаття 19.Освіта осіб з особливими освітніми потребами

1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування створюють умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.

2. Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти.

3. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.

4. Для навчання, професійної підготовки або перепідготовки осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.

5. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.

6. Навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тими, що спричинені порушенням розвитку та інвалідністю, у закладах дошкільної, позашкільної та середньої освіти здійснюються за рахунок коштів освітніх субвенцій, державного та місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі з урахуванням потреб дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.

7. Зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, переведення з одного типу закладу до іншого та відрахування таких осіб здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

8. Категорії осіб з особливими освітніми потребами визначаються актами Кабінету Міністрів України.

Стаття 20.Інклюзивне навчання

1. Заклади освіти за потреби утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група або клас утворюється в обов’язковому порядку.

2. Заклади освіти зі спеціальними та інклюзивними групами і класами створюють умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.

3. Особи з порушеннями фізичного, психічного, інтелектуального розвитку і сенсорними порушеннями забезпечуються у закладах освіти допоміжними засобами для навчання.

4. Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Психолого-педагогічні послуги – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку особи з особливими освітніми потребами, що передбачені індивідуальною програмою розвитку та надаються педагогічними працівниками закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.

Корекційно-розвиткові послуги (допомога) – це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.

5. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування утворюють інклюзивно-ресурсні центри з метою забезпечення реалізації права на освіту та психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

Психолого-педагогічний супровід – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.

6. Будівлі, споруди і приміщення закладів освіти повинні відповідати вимогам доступності згідно з державними будівельними нормами і стандартами.

7. Проектування, будівництво та реконструкція будівель, споруд, приміщень закладів освіти здійснюються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування.

ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ»

від 16.01.2020 року №463-IX. Набрав чинності з 18.03.2020 року

Стаття 26. Інклюзивне навчання

1. Заклади загальної середньої освіти на підставі письмових звернень батьків дітей з особливими освітніми потребами утворюють інклюзивні та/або спеціальні класи у порядку, визначеному законодавством.

Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти, на підставі письмового звернення їхніх батьків утворюються інклюзивні та/або спеціальні групи подовженого дня.

2. Організація інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти здійснюється у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.

3. Потреба учня з особливими освітніми потребами в індивідуальній програмі розвитку, індивідуальному навчальному плані визначається згідно з висновком інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини з урахуванням Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків.

4. Відповідно до індивідуальних особливостей освітньої діяльності для кожного учня з особливими освітніми потребами, який навчається в інклюзивному класі, у порядку, визначеному законодавством, складаються індивідуальна програма розвитку та індивідуальний навчальний план (за потреби).

5. Індивідуальна програма розвитку визначає перелік необхідних дитині психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, що надаються індивідуально та/або в груповій формі.

6. Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу для учня з особливими освітніми потребами забезпечує асистент вчителя.

7. В освітньому процесі соціальні потреби учнів з особливими освітніми потребами забезпечуються асистентом учня - соціальним робітником, одним із батьків учня або уповноваженою ними особою.

Асистент учня допускається до участі в освітньому процесі для виконання його функцій виключно за умови проходження спеціальної підготовки, що підтверджується відповідним документом. Умови допуску асистента учня до освітнього процесу для виконання його функцій та вимоги до нього визначаються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Рішення про допуск асистента учня до участі в освітньому процесі приймає керівник закладу освіти на основі укладення відповідного договору між закладом освіти та асистентом учня за згодою батьків.

8. Для організації процесу навчання учнів з особливими освітніми потребами у закладі, що забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти, облаштовуються ресурсні кімнати та медіатеки за рахунок коштів державного та/або місцевих бюджетів, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.

9. Оскарження рішень, пов’язаних з реалізацією індивідуальної освітньої траєкторії в закладі освіти, індивідуального навчального плану та індивідуальної програми розвитку, здійснюється шляхом подання відповідної скарги до

Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz