Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 20.04.2018, 19:15 |
Пліщинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Нова українська школа
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ ДОБРОГО РАНКУ! МИ РАДІ, ЩО ВИ ТУТ!
Крок за кроком ходить
Ранкова зустріч Запланований, структурний збір, який займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності людей, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Триває до 20-25 хвилин ВІТАННЯ - перший компонент. Усі учні класу / групи вітаються і починають розуміти, що вони є важливими членами групи. Діти збираються в коло разом з учителем. Всі звертаються один до одного на ім'я, що допомагає створити атмосферу дружби та причетності. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для такого елементу зустрічі, як обмін інформацією. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ - другий компонент. Діти висловлюють свої думки. Обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми обговорення. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають учасникам змогу навчитися впевнено говорити і слухати. Кожна дитина може ставити запитання чи коментувати, а той, хто говорить, у змозі реагувати, звертаючись безпосередньо до своїх ровесників. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ - третій компонент. Розпочинається після спокійного періоду обмірковування інформації. У групі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Такі групові заняття, здебільшого пов'язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час визначається у групі. ЩОДЕННІ НОВИНИ - завершальний елемент ранкової зустрічі. Це оголошення письмової об'яви, яка щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Усне чи кероване вихователем оголошення налаштовує на те, що має вивчатися цього дня , а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка погоди), що активізують початок індивідуальної роботи або діяльність у центрах активності.
Ранкова зустріч «Знайомство» Мета: вчити знайомитися дітей між собою, формувати навички групової взаємодії та ефективного спілкування. Ведучий. Сьогодні ми з вами зібралися, щоб краще пізнати себе та своїх друзів, знайти нових приятелів і потоваришувати з ними. У цьому нам допоможуть цікаві вправи.
Усі учасники заняття сідають у коло, кожен по черзі називає своє ім'я і говорить фразу, що починається зі слів: «Я хочу...».
Ведучий звертається до учасників із запитанням «Для чого в нашому житті існують різні правила?». Після відповідей учасників він пропонує прийняти правила роботи групи:
Об'єднання учасників у 4 групи вербальним способом: мяу-мяу, кукуріку, гав-гав, му-му. Вправа «Я люблю...» Учасники працюють у групах. Один учасник тримає м'яку іграшку і продовжує фразу: «Я — ... (ім'я). Я люблю... А ти?», — і кидає іграшку одному з учасників. Потім учасники по черзі називають, що вони запам'ятали одне про одного.
Учасники пригадують і по черзі кажуть, якими ласкавими іменами їх називають родичі, близькі люди, знайомі, що вони відчувають при цьому. Потім діти пригадують, кого та якими ласкавими іменами називали вдома, говорять про свої почуття.
Ранкова зустріч «БУДЬМО ТОЛЕРАНТНИМИ!» Мета: вчити дітей розуміти і поважати інших; дати визначення поняттю «спілкування», ознайомити з вербальним і невербальним спілкуванням.
Усі учасники стають у коло, тримаючи руки за спиною. У ведучого в руках іграшка, яку треба передати по колу з рук у руки якомога швидше так, щоб іграшка не впала на підлогу.
16 листопада - Міжнародний день толерантності. Сьогодні ми хочемо розповісти вам, що таке ТОЛЕРАНТНІСТЬ. Толерантність – це повага, прийняття і розуміння багатогранності світу. Подивіться на малюнок: ворони чорні і тільки одна біла, але їм добре разом. Вони весело танцюють і співають, і немає ніякої різниці хто і якого кольору.
Толерантність – це здатність признати різні думки, відмінні від своєї особистої думки. Хтось може думати по другому, або діяти по другому.
Ми різні, але ми дружимо! Толерантність – це доброзичливість і повага до другого Не ображайте один одного!
Який великий слон і яка маленька мишка, вони спілкуються, дружать. Великий слон не ображає маленьку мишку. Вони рівні, не звертаючи увагу на різницю в розмірах.
Якось один іудейський мудрець звернувся до Господа з проханням показати йому рай і пекло. Господь погодився і відвів мудреця до великої кімнати, посеред якої стояв величезний казан із їжею, а навколо нього ходили і плакали голодні та нещасні люди. Вони страждали, бо не могли поїсти, хоча в руках у них були ложки. Але ручки цих ложок були дуже довгі — довші за руки. — Так, це справді пекло, — сказав мудрець.
— То це ж рай! — вигукнув мудрець.
Мозковий штурм «Спілкування — це...» Усі відповіді учасників записуються на дошці, після чого ведучий узагальнює їх разом з учасниками.
П'ять учасників виходять із аудиторії. Шостому демонструють картинку, яку він має уважно роздивитися і запам'ятати зміст. Після цього учасники, які були за дверима, по одному заходять до аудиторії. Їхнє завдання — уважно вислухати шостого учасника, котрий розповість про зміст картинки, та якомога точніше переказати цей зміст наступному учасникові.
Кожен учасник отримує аркуш кольорового паперу, обводить свою долоню і вирізає. Учасники протягом 5 хвилин самостійно записують на пальчиках долоньки якості та вміння людини, які, на їх думку, необхідні для ефективного спілкування. Потім якості зачитуються і з усіх долоньок склеюється коло.
Учасники стають у коло. Інструкція. Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!
Сонце! (Руки догори.) АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНА ВПРАВА БУДИНОЧКИ Це групове арт-терапевтичне заняття. Під час малювання яскраво проявляються особистісні особливості дітей і проблеми, пов’язані з налагодженням міжособистісних відносин. Для заняття знадобиться ватман формату А1, кольорові олівці, фломастери і воскові крейди. Ведучий говорить: «Багато тварин живуть у нірках, і ми зараз намалюємо кілька нірок. Вони бувають круглими, великими, маленькими. Кожна нірка має свій колір. А хто житиме в ваших нірках, ви придумаєте самі ». Кожна дитина малює від 2 до 7 норок (залежно від кількості дітей). На аркуші можуть з’явитися нірки не тільки у вигляді кіл або овалів, а у вигляді будиночків, горбків, прямокутних загородок, парканчиків і т.д. Часто діти малюють поряд з нірками їх мешканців, які можуть бути реалістичними або вигаданими. Після створення будиночків треба попросити дітей намалювати доріжки від однієї нірки до іншої. Діти, в першу чергу, з’єднують між собою свої нірки, а потім проводять доріжки до нірок тих дітей, кому вони симпатизують. Доріжки по всій довжині прикрашаються травичкою, деревами, квітами. Діти беруть активну участь не тільки у створенні своїх малюнків, але й коментують чужі, відстоюють для себе місце на загальному листі, вимагають не перетинати свої доріжки або домовляються зробити загальні. КАЗКА, ЯКА ОЖИЛА Дітям обов’язково має сподобатися ілюструвати улюблену казку. Причому чим більш різноманітніші будуть матеріали, тим краще! Варто заздалегідь вирізати з чистого паперу частини всіх героїв, а також матеріали для будиночків, дерев, різноманітних предметів, які передбачені в казці. Можна додати природний матеріал, наприклад, “солома” – прутики від віника (чистого), зубочистки з відрізаними гострими кінцями – “паркан”… Потім надаємо всі матеріали дитині і допомагаємо розмалювати героїв та приклеїти все на аркуш. За отриманим плакатом можна розповідати казку в класичному варіанті або придумувати щоразу нове і фантазувати з дитиною різноманітні ситуації розвитку подій. Дана гра спрямована на розвиток уяви, творчого мислення, комунікативних навичок, вміння висловлювати власну думку. Якщо такий метод застосовувати до терапевтичних казок, які направлені Музичні загадки, криптограми, вікторини, тести
Музичні загадки
На уроці музичного мистецтва доцільним є використання загадок, ребусів, вікторин тощо. У дітей розвивається фантазія, загострюється і дисциплінується розум. Це привчає учнів до чіткої логіки, до міркування і доказу, розвиває мислення дитини, її спостережливість, здатність до аналізу, узагальнення, формує уміння самостійно робити висновки, умовиводи. Учні активно включаються в розумову творчість. У них викликає радість і процес, і результат цього своєрідного розумового змагання. За допомогою загадок можна створювати проблемні ситуації на уроках музики, адже кожна загадка містить нестандартне завдання, яке викликає жвавий інтерес. Загадки про музику На листочку, на сторінці - То точки, то пташки. Всі сидять на драбинці І щебечуть пісеньки. (Ноти)
Перевіряють звук і тон Інструментом ... (Камертон.)
Стан цей нотні знаки носить, Як він зветься? (Нотоносець)
Митець, що таємницю звуків Вкладає в музику відкриту, Як Моцарт, Лисенко, Ревуцький,
Він на сцені виступає, В хорі пісню починає. Виконує весь куплет, Хор співає приспів у відповідь. (Соліст)
Він красивий і голосистий, Хору нашого ... (Соліст)
Шаляпін всім на заздрість співав, Величезний Талант він мав, Все тому, що вивчав Мистецтво, що звуть... (Вокал)
Слово книжне «вокал» Як би простіше ти назвав? (Спів)
На концерті, без сумніву, Це вигук захоплення. (Браво)
Щоб ще артист станцював, Відгадай, що зал кричав? (Біс)
У ньому чотири музиканта, Віртуоза і таланту, Проспівають будь-який мотив. Як зветься колектив? (Квартет)
Виконавців у ньому вісім, Відгадати ансамбль просим. (Октет)
Як монолог музичний зветься, Коли він на сцені артистом співається? (Арія)
Він руками махає плавно, Чує кожен інструмент. Він в оркестрі найголовніший, Він в оркестрі - президент! (Диригент)
Голос хлопчика і жінки теж І інструмент, так на скрипку схожий, - Все називається одним словом. Ти здогадався, звичайно, яким? (Альт)
Він з музикантом виступає, Але сам в оркестрі не грає. Він мовчки повинен лише стояти, Зошит з нотами тримати. (Пюпітр)
Під цю музику проводять парад, Щоб в ногу крокував генерал і солдат. (Марш)
Ця пісня дивна, урочиста, Як над церквами давній дзвін, Вона уславлює Вітчизну, Ця назва всім відома - … (Гімн)
Музикант сліпий співає – Відчуваєш в серці жар. Інструмент свій обіймає. Хто ж він є? Співець-… (Кобзар)
Як закружляє цей танець, Як зачарує нас. Всьому світу відомий Ніжний віденський … (Вальс) Жили знаки-нотки Сумні й самотні. Я заграв їх разом – Звеселив одразу. Мама раді, тато гордий, Бо заграв я їм… (Акорди) Урочисто лине в пісні, В арії вражає нас Сильний, як могутнє море, Чоловічий голос… (Бас)
Він у мистецтві – принц прекрасний, Душі прекрасний злет. Він старовинний, він сучасний: Класичний танець … (Менует)
Ми в театрі на виставі, Закінчився перший акт. Глядачів все менше в залі – Починається … (Антракт)
Де диригенти й композитори Мистецтва дивного навчаються? Де музики живе історія? У закладі… (Консерваторія)
На Різдво, на Рік Новий, На веселі святки Сивої старовини Скарб несемо золотий – Давнії … (Колядки)
Всі герої вистави на сцені танцюють Ні для кого не секрет, Звуть виставу цю … (Балет)
Він музикантами керує, На нього дивиться оркестр, А публіка його цінує І віддає тепло сердець… (Диригент)
Хто стоїть, як вартовий, Перед нотками рядками? Хто рядок наш відкриває, Місце нотам визначає? (Скрипковий, басовий ключ)
ДУХОВІ ІНСТРУМЕНТИ За лісом, за пралісом Сірі воли ревуть. (Трембіта)
Паличка з дірками І проворні пальці, - Любо її слухають В лісі на галявці (Сопілка) Голосок тоненький має, Всіх маляток звеселяє, Ви на ній всі граєте, Хто вона – впізнаєте? Ду-ду-ду, віть-віть-віть! Ви моє ім’я назвіть. Не паличка, не гілочка, Звуть мене ... (Сопілочка) Ще недавно бузиною (сопілочку) Дерев’яне, а не полінце, Шість дірочок має, Весело співає (Сопілка) Маленький, вдалий молодець – Голосно кричить. (Гудок) Звучит сигнал, на бой зовёт! Вставай, солдат, она поёт… (Труба) Этот медный духовой То короче, то длиннее. Ведь кулису он имеет! Громче всех в оркестре он. Как зовут его?.. (Тромбон) Три медных подруги — Три лучших подруги В оркестре они помогают Друг другу Играют подруги То громко, то тихо. Их медные платья Закручены лихо... (Валторна) Приложил к губам я трубку – Полилась по лесу трель, Инструмент тот очень хрупкий Называется…. (Свирель) Бычий пузырь, Деревянные трубочки, Дудочкой это не назовёшь. Но, если историю музыки знаешь, Всё уж, конечно, тогда ты поймёшь.
|
|
Copyright MyCorp © 2018 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |