Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 23.09.2020, 22:10

Пліщинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [157]
Підготовка до ЗНО [3]
Нормативні документи [3]
ДПА [4]
Звіти про використання бюджетних коштів [7]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Аналітична довідка про результати директорських контрольних робіт контрольні зрізи знань.

Аналітична довідка

про результати директорських контрольних робіт контрольні зрізи знань.

Згідно річного плану з метою визначення рівня навчальних досягнень учнів 4,9,11 класах за І семестр 2019 – 2020 навчального року з 04.12 по 20.12.2019 р. були проведені контрольні роботи з  української мови (4,9,11 клас), математики (4,9,11 клас), історії України( 11 клас), біології (9, 11 клас), географії (11 клас).

Завдання для контрольних робіт готувалися та погоджувалися на засіданнях шкільних  методичних об′єднань. При цьому враховувалися програми середньої загальноосвітньої школи (1-4, 5–11класів), критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з базових дисциплін. Добір матеріалу для проведення контрольного зрізу та оцінювання результатів здійснювався відповідно до Методичних рекомендацій щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів. Завдання включали матеріал, що відображав  засвоєння навчального матеріалу на кінець І семестру. Матеріали затверджувалися дирекцією школи. Недоліки, допущені у роботах, свідчать про відсутність систематичного повторення вивченого матеріалу, недостатнє засвоєння навчального матеріалу з окремих тем на уроках. Учителі не завжди враховують індивідуальні можливості учнів, рівень їх готовності до навчальної діяльності.

Аналіз  контрольних робіт показав, що учні в основному засвоїли навчальний матеріал.  

Результати зрізів знань з української мови, літературного читання, математики, історії, біології подані в таблицях ( додаток 1)

Прогалини у знаннях учнів найчастіше пов'язані з недоліками в методиці викладання навчального матеріалу, коли вчителі слабо використовує активні форми роботи на уроці, мало уваги приділяє причинно - наслідковим зв'язкам, розвитку пізнавальної самостійності учнів, роботі з підручником. Під час вивчення нового матеріалу не завжди виділяється головне, не даються школярам зразки чітких міркувань при виконанні вправи, не спонукають їх до пошуку нових способів виконання цих робіт, часто обмежуються простим відтворенням змісту матеріалу. Учителі не завжди проводить діагностику навчальних досягнень учнів, не встановлює залишковий рівень володіння матеріалом попередньої теми, детально не аналізують виявлені прогалини у знаннях і вміннях школярів та не вживають конкретних практичних заходів щодо виправлення становища. Неякісно організовується повторення пройденого матеріалу під час закріплення знань на уроках, формально проводиться індивідуальна робота з учнями які потребують додаткової підготовки з предмета.       

Рекомендації:

Вчителям – предметникам та вчителям початкових класів:

Систематично проводити повторення  і закріплення вивченого матеріалу.

Постійно розвивати вміння учнів застосовувати набуті знання на практиці.

Постійно працювати над розвитком логічного мислення  учнів.

Активно використовувати інтерактивні методи навчання учнів на уроках.

Систематично проводити різноманітні форми роботи, які б сприяли розвитку творчої уяви та мислення школярів.

Заступник директора з навчальної роботи                                  А.А.Олексійчук

Грудень  2019

 

Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz